اطلاعیّه شماره ۱ ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری ۱۴۰۲ (مقطع کارشناسی)

 | تاریخ ارسال: 1402/7/15 | 
ضمن عرض خیرمقدم و تبریک کسب این موفقیّت ارزشمند به شما عزیزان پذیرفته شده در آزمونِ سراسری ۱۴۰۲، بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند که برای ثبت‌نام و قبل از مراجعهِ حضوری به دانشگاه، باید مراحل بارگذاری مدارک و تشکیل پرونده الکترونیکی را انجام دهید.
لینک و راهنمای سامانه‌ی ثبت‌نام الکترونیکی و همچنین تاریخ مراجعه حضوری برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام متعاقباً در اطلاعیه شماره ۲ اعلام خواهد گردید.
دانشجویان می‌باید مطابق با مراحل درج شده در راهنمای ثبت‌نام، نسبت به شروع و تکمیل فرآیند ثبت‌نام الکترونیکی اقدام نمایند.
مدارک لازم برای ثبت‌نام الکترونیکی:
- تصویر شناسنامه
- تصویر کارت ملی
- تصویر کارنامه کنکور
- تصویر گواهی دیپلم و گواهی پیش دانشگاهی و ریز نمرات دیپلم و ریز نمرات پیش دانشگاهی مربوط به نظام آموزشی سالی واحدی
- تصویر گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه با مهر و امضای مدیر دبیرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک برای نظام آموزشی جدید (۳ -۳-۶)
 - تصویر ریز نمرات سال دوازدهم، یازدهم و دهم برای نظام آموزشی جدید (۳ -۳-۶)
- پذیرفته شدگان می بایست با مراجعه به سامانه "تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش" به آدرس
https://emt.medu.ir
انتخاب گزینه «ثبت‌نام مدرک تحصیلی» سپس انتخاب «تاییدیه تحصیلی (دانشگاه‌ها + سایر سازمان‌ها)» اقدام به درخواست ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه (سه سال آخر) به دانشگاه محل قبولی نمایند و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کد پیگیری و تأییدیه پرداخت دریافت نمایند. پذیرفته شدگان می بایست در مرحله ثبت‌نام الکترونیکی در دانشگاه محل قبولی، کدپیگیری دریافت شده از سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش را در محل مشخص شده در سامانه ثبت‌نام درج نمایند.

توجه: ارائه اصل مدارک فوق الذکر در زمان مراجعه حضوری دانشجویان در دانشگاه الزامی بوده و پذیرش قطعی و تحویل کارت دانشجویی صرفاً پس از تکمیل پرونده الکترونیکی و ارائه اصل مدارک میسر خواهد بود.

**دانشجویان پذیرفته شده در پردیس خودگردان، جهت اطلاع از نحوه پرداختِ شهریه و هزینه دوره، می‌توانند به تارنمای اداره آْموزش‌های آزاد به آدرس http://azad.aut.ac.ir (بخش اطلاعیه‌ها) مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است به محض وصول اسامی پذیرفته‌شدگان از طرف سازمان سنجش آموزش کشور و آماده شدن سامانه ثبت‌نام الکترونیکی اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد پذیرفت. پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما عزیزان سپاسگزاریم.
 
مدیریت امور آموزشی دانشگاه