اطلاعیه و راهنمایی ثبت‌نام خوابگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی مهر ۱۴۰۲

 | تاریخ ارسال: 1402/6/21 | 
قابل توجه دانشجویان غیر بومی متقاضی خوابگاه تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکترا)  ورودی مهر ۱۴۰۲
احتراماً ضمن تبریک به مناسبت قبولی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، به استحضار می‌رساند ثبت نام خوابگاه دانشجویی به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه سماد انجام خواهد پذیرفت. لذا خواهشمند است با در نظر گرفتن نکات ذیل، اقدام نمایید:
۱.  اختصاص اسکان بر حسب اولویت‌بندی به دانشجویان روزانه- نوبت دوم- غیربومی تعلق گرفته و درخواست‌های مربوط به دانشجویان ساکن شهرستان‌های اطراف تهران، ساکنین استان البرز و دانشجویان پردیس خودگردان صرفاً بعد از  ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ و در صورت وجود ظرفیت مازاد، بررسی خواهد شد.
۲.  دانشجویان می‌بایست از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ الی ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ از طریق سامانه http://samad.aut.ac.ir مطابق با (فایل راهنما بخش پیش ثبت نام  سامانه سماد ) اقدام به پیش‌ ثبت‌نام کنند؛ عدم پیش ثبت نام دانشجو در بازه مذکور به منزله عدم نیاز به خوابگاه بوده و پس از آن اداره امور خوابگاه‌ها هیچ تعهدی در خصوص بررسی درخواست اسکان دانشجویان جامانده نخواهد داشت.

۳. دانشجویان می‌بایست علاوه بر پیش‌ ثبت‌نام در سامانه سماد، از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ الی ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ در سامانه https://refah.swf.ir  نسبت به تشکیل پرونده و یا در صورت داشتن پرونده در مقطع قبل، نسبت به تسویه آن و ایجاد مقطع جدید (حتی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر) اقدام نمایند در غیر این صورت مطابق با ابلاغ صندوق رفاه وزارت علوم، پیش‌ ثبت‌نام ایشان کأن لم یکن تلقی شده و اختصاص خوابگاه به هیچ عنوان انجام نخواهد شد. مطابق با (فایل راهنما بخش صندق رفاه دانشجویان)
۴. دانشجویان می‌بایست مطابق با دستورالعمل صندوق رفاه دانشجویان اقدام به پرداخت ودیعه مسکن نمایند، لذا متقاضیان خوابگاه می‌بایست با مراجعه به سامانه http://samad.aut.ac.ir بخش ودیعه اقدام به پرداخت مبلغ ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال (یک میلیون پانصد هزار تومان) نمایند.
۵.اسامی دانشجویان مشمول و مورد تایید بند ۱و۲ و۳و۴ در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ در کانال اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی اعلام خواهد شد.
۶.دانشجویانی که اسامی آنها مطابق با فرایند فوق از سمت اداره امورخوابگاه‌ها تایید شده، می‌بایست در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ از طریق سامانه سماد اقدام به انتخاب اتاق الکترونیکی نمایند. (فایل راهنما بخش اسکان الکترونیک  سامانه سماد )
۷.دانشجویان محترم که اتاق مد نظر را از طریق سامانه اخذ نموداند، می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ به خوابگاه خود جهت پذیرش مراجعه نمایند.
۸. جهت اطلاع از سایر اطلاعیه ها و جزییات خوابگاه ها به کانال اطلاع رسانی معاونت دانشجویی وفرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به آدرس 
eitaa.com/autstudents مراجعه نمایید.

 
اداره امور خوابگاه‌ها