اطلاعیه اسکان ترم تابستان و مهر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خوابگاه‌ها

 | تاریخ ارسال: 1402/3/23 | 
اطلاعیه اسکان ترم تابستان و مهر۱۴۰۳-۱۴۰۲ خوابگاه‌ها
  
 به اطلاع دانشجویان محترم می‌رساند، اسکان ترم تابستان ۱۴۰۲ و ترم مهر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به شرح ذیل برای گروه‌های مشمول اعلام می‌گردد:
بازه اسکان ترمی:
  1. ‌اسکان تابستان  ۱۴۰۲  از  ۱۴۰۲/۰۴/۱۵ الی ۱۴۰۲/۰۶/۱۰ برقرار می‌باشد.
  2. اسکان مهر ۱۴۰۲  از ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ الی  ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ برقرار می‌باشد.
پیش ثبت نام:
  1. تمام دانشجویان غیربومی متقاضی خوابگاه در ترم مهر و تابستان، می بایست در سامانه http://samad.aut.ac.ir از تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ الی ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ پیش ثبت نام نمایند.
  2. عدم پیش ثبت نام به منزله‌ی انصراف از خوابگاه در آن ترم می‌باشد و معاونت دانشجویی تعهدی نسبت به تامین خوابگاه ایشان ندارد.
  3. پیش ثبت نام دانشجویان به منزله اسکان قطعی ایشان در ترم  تابستان  و مهر نمی‌باشد.
اسکان قطعی:
  1. اسکان قطعی تابستان منوط به تایید اداره‌امورخوابگاه‌ها است‌و تا ۱۴۰۲/۰۴/۱۰ در سامانه سماد قابل مشاهده می‌باشد.
  2. اسکان قطعی مهر منوط به تایید اداره امورخوابگاه‌ها است وتا ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ اطلاع رسانی خواهد شد.
مشمولین اسکان:
  1. اسکان ترم تابستان و مهر صرفا شامل دانشجویانی خواهد شد که هزینه ترم قبل خود را در سامانه صندوق رفاه ثبت و پرداخت نموده باشند (مطابق با اطلاعیه پرداخت اجاره بهای ترم بهمن)
  2. در ایام ترم تابستان صرفا به دانشجویان تحصیلات تکمیلی اسکان تعلق خواهد گرفت.
تبصره:
-به دلیل ابلاغ وزارت نیرو و اطلاعیه‌ی هیت رئیسه دانشگاه پیرو کاهش مصرف برق دانشگاه و کاهش مصرف پست برق واقع در کوچه سعید، دانشجویان ورودی ۱۴۰۲ ارشد دختر امکان اسکان نخواهند داشت.
-لازم به ذکر است صرفا دانشجویان کارشناسی که واحد پروژه و کارآموزی (در تهران) در پورتال اخذ نموده اند، با تحویل کپی نامه دانشکده به محل کارآموزی خود به اداره‌خوابگاه‌ها مشمول اسکان تابستان خواهند شد(دانشجویان دختر کارشناسی این بند در ایام تابستان صرفا در خوابگاه پرنیان ساکن خواهند شد).
  1. دانشجویان غیر مشمول در ترم تابستان حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۵ اتاق خود را تخلیه نمایند و بعد از تحویل وسایل خود به انبار از سرپرست ساختمان رسید دریافت نمایند. لازم به ذکر است اداره امورخوابگاه ها صرفا تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ وسایل مذکور را نگه‌داری خواهد کرد و بعد از آن مسئولیتی در قبال وسایل نخواهد داشت.
  1. کلیه دانشجویان ورودی ۹۹ ارشد، ورودی ۹۷ و به قبل کارشناسی و ورودی ۹۳ دکتری و به قبل امکان استفاده از خوابگاه را به علت اتمام سنوات مجاز خوابگاهی در ترم مهر ۱۴۰۲  نخواهند داشت.
  2. دانشجویان محترم در صورت بروز مشکل در روند پیش ثبت‌نام می توانند با شماره ۶۴۵۴۲۳۱۹ داخلی ۸ تماس بگیرند.
اداره امور خوابگاه‌ها