همکار گرامی
با سلام و احترام
پیرو مکاتبات انجام شده با مدیران و روسای کلیه واحدهای دانشگاه در خصوص اعلام نیاز دورهای تخصصی آموزش ضمن خدمت واحدها و بودجه اعلام شده، مقرر گردید ضمن بررسی های انجام شده درخواست ها با در نظر گرفتن نکات ذیل تا پایان مرداد ماه سال جاری در قالب فرم شماره ۱ به این مدیریت ارسال گردد.
- موارد مرتبط با آموزش ضمن خدمت در رویه شماره ۶۲۰۴ مصوب مورخ ۱۶/۰۶/۱۴۰۰ به صورت جامع و کامل بیان شده و از طریق اتوماسیون اداری برای همه همکاران گرامی ارسال شده است.
- امکان ثبت و پیگیری درخواست های جدید دوره های آموزشی تخصصی برای کارکنان زیر مجموعه آن واحد، از طریق مکاتبه با این مدیریت، طبق فرآیند برگزاری دوره های تخصصی در قالب فایل اینفوگرافی فراهم است.
- امکان استفاده از ظرفیت برگزاری دوره به صورت آموزش همکار به همکار، طبق فرایند برگزاری آموزش همکاربه همکار و یا به صورت آموزش خودفراگیری طبق فرآیند ثبت آموزش خودفراگیری در قالب فرم شماره ۲ کاملاً فراهم است.
- با توجه به انعقاد تفاهم نامه با دهکده جهانی دانش و مهارت به آدرسhttps://gkv.ir/ ، همکاران محترم دانشگاه می توانند از خدمات آن مجتمع جهت گذراندن دوره های آموزشی تخصصی بهره مند گردند. (در صورت پرداخت هزینه ثبت نام دوره آموزشی توسط این مدیریت و عدم ارائه گواهینامه پایان دوره مربوطه، همکار معرفی شده ملزم به پرداخت خسارت معادل هزینه کل ثبت نام، به این مدیریت می گردد.)
- میزان اثربخشی دوره های مذکور یک ماه پس از اخذ مدرک، از طریق سامانه آموزش و با همکاری سرپرست محترم آموزش واحد ذیربط، مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت اثربخش نبودن دوره، پس از بررسی و تحلیل، موارد در تصمیم گیری های بعدی مدنظر قرار خواهد گرفت.
در پایان ضمن تشکر از همکاری و مساعدت حضرتعالی، در صورت وجود هرگونه ابهام، سرکار خانم بخشی (شماره داخلی ۵۰۴۹) آماده پاسخگویی به سوالات هستند.
مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری
فرم شماره ۱ فرم شماره ۲ اینفوگرافی