ثبت نام دوره کوچینگ به زبان ساده

 | تاریخ ارسال: 1402/3/28 | 
همکاران محترم
با سلام و احترام
به اطلاع می­رساند با توجه به حد نصاب رسیدن متقاضیان دوره آموزشی کوچینگ به زبان ساده این مدیریت در نظر دارد با همکاری شورای صنفی کارکنان دانشگاه دوره مذکور را برنامه ­ریزی و برگزار نماید. بنابراین همکارانی که  این دوره را پیش ثبت­نام نموده اند، می­توانند از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۷ لغایت پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۹ با مراجعه به سامانه مدیریت یکپارچه آموزش ایده سامانه فراگیر آموزشی (https://stm.aut.ac.ir/IdeaSystem/Login)  این دوره را ثبت ­نام نمایند.
زمان برگزاری دوره به شرح زیر می باشد:
ردیف روز تاریخ ساعت محل برگزاری استاد
۱ سه شنبه ۳۰/۰۳/۱۴۰۲ ۹-۱۲ سالن آمفی تئاتر دانشکده مهندسی صنایع آقای دکتر علیرضا سلیمی

قابل توجه
لازم به ذکر است این دوره همزمان به صورت مجازی نیز از طریق لینک زیر قابل دسترسی همکاران علاقمند به این دوره می باشد. (لطفا از طریق میهمان وارد شوید. نام و نام خانوادگی و کد پرسنلی الزامی است.) بنابراین چنانچه این دوره را پیش ثبت ­نام نکرده ­اید ولی علاقمند به استفاده از مباحث این دوره هستید، در این دوره (بدون احتساب دوره آموزشی) به صورت مجازی شرکت نمایید. رزومه استاد از طریق لینک زیر قابل دسترس است:
بدیهی است این دوره فقط برای همکارانی که پیش ثبت نام نموده­اند به عنوان ۳ ساعت سابقه آموزشی محاسبه خواهد شد.
قابل توجه سرپرستان محترم آموزشی
  • با توجه به برگزاری حضوری این دوره، می­­بایست، ضمن بررسی و انجام هماهنگی­­های لازم جهت پیشگیری از بروز مشکل در امور جاری واحد مربوطه، درخواست همکاران را از تاریخ شروع ثبت نام تا پایان وقت اداری روز دو شنبه مورخ ۲۹ /۰۳/۱۴۰۲  تایید نمایند. بدیهی است بعد از تاریخ مذکور امکان تایید وجود نخواهد داشت.
  • بنابراین در صورتی که در انجام امور جاری واحد مربوطه خللی ایجاد می شود درخواست های ارائه شده را تایید ننمایید.

اداره برنامه‌ریزی منابع انسانی
مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری