پیش ثبت نام دوره های آموزش ضمن خدمت همکاران شرکتی اداری در سال ۱۴۰۲

 | تاریخ ارسال: 1402/2/25 | 
بسمه تعالی

همکاران گرامی
با سلام
     احتراماً، پیرو نامه شماره ۳۳/۲۰۱/د مورخ ۲۰۱/۱/۱۴۰۲ در خصوص پیش‌ثبت‌نام دوره­های آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه در سال ۱۴۰۲، به استحضار می رساند همکاران محترم شرکتی اداری که موفق به پیش ثبت نام نشده اند، از روز دوشنبه مورخ ۲۵/۰۲/۱۴۰۲ لغایت روز یکشنبه مورخ ۳۱/۰۲/۱۴۰۲می توانند ضمن مطالعه دقیق نکات ذیل، از طریق سامانه مدیریت یکپارچه آموزش به آدرس  www.stm.aut.ac.ir درخواست خود را ثبت نمایند.
- دوره ­های عمومی مندرج در لیست پیوست برای سال ۱۴۰۲ در نظرگرفته شده ­است، بنابراین می­توانید بر اساس علاقه و از میان دوره‌های عمومی- فرهنگی اجتماعی تا سقف ۱۰ ساعت و دوره‌های عمومی- اداری تا سقف ۴۰ ساعت، دوره‌های مد نظر خود را انتخاب نمایید.
- با توجه به برنامه­ ریزی گروه­ ها براساس پیش ­ثبت ­نام صورت گرفته، پس از پایان تاریخ مذکور انجام پیش ­ثبت ­نام مجدد امکان­پذیر نیست و فقط متقاضیانی که پیش ­ثبت ­نام انجام داده ­اند می­توانند در مرحله ثبت­ نام نهایی شرکت نمایند.
- در مرحله پیش ثبت ­نام نیاز به تایید سرپرستان محترم آموزش نمی­باشد.
- پیش‌ثبت‌نام به منزله ثبت نام نهایی نبوده و ثبت نام نهایی دوره ­ها پس از به حد نصاب رسیدن تعداد متقاضیان (برای دوره ­های حضوری ۵۰  نفر و الکترونیکی ۱۰۰ نفر) انجام خواهد شد.

- پیش‌ثبت‌نام هر کدام از دوره‌ها با اتمام ظرفیت مورد نظر بسته خواهند شد، لذا ثبت نام خود را به انتهای زمان تعیین شده موکول نفرمایید.

- آن دسته از همکارانی که قصد شرکت در دوره‌های تخصصی را دارند در صورتی که حداقل ۴۰ ساعت در طول سال گذرانده باشند نیازی به شرکت در دوره‌های عمومی را ندارند. شرکت در دوره‌های تخصصی براساس نیازسنجی واحد/دانشکده و از طریق مکاتبه با این مدیریت، برنامه­ ریزی خواهد شد. 
با احترام
اداره برنامه ریزی منابع انسانی
مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری